Še dobro, da mi je telefonski marketing iz študentskih delovnih mest dal določene izkušnje, da lahko sedaj to uporabljam pri različnih delih danes. Sicer takrat nisem bila najbolj navdušena nad delom vedno, ker včasih je znal biti kakšen dan, ko sem naletela na sem nevšečnosti. Takrat, ko je bilo vse dobro, je bilo seveda zelo luštno in je vse to odtehtalo tiste težke dni.
Sem se pa navadila takrat na nekaj zelo zanimivega. In to je kako se popolnoma čustveno izklopiti iz vsega dogajanja pri tem, da mi nobena stvar ne pride več do živega. Tudi če ima nekdo na drugi strani zelo slab odnos. Danes profesionalno zaključim pogovor kar se da hitro, brez zapletanja v stvari, ki jih sogovornik želi. Saj sem se skozi telefonski marketing navadila, da ko pride do takšne situacije, se običajno oseba na drugi strani samo želi skregati z nekom in je bolje, da se odmaknem, čim preje, ker nima smisla, da sem to jaz. Take izkušnje so danes res zelo velik plus, ker ko enkrat to spoznaš, je toliko lažje, ko se kar naenkrat ne moreš več zaplesti v čudne situacije. In točno to danes zelo obvladam in hvala telefonski marketing, ker si mi pri tem pomagal.
Priznam pa, da kot študentka nisem bila najboljša v tem in sem velikokrat naredila največjo napako ter se zapletla v tovrstne konflikte. Ko pa sem to naredila nekajkrat, sem pa videla, da ni težava v meni in da lahko ti kontroliram s tem, da se na provokacije ne odzovem. In tako sem točno to začela delati ter opazovala, kaj se bo dogajalo. In začele so se dogajati zelo zanimive stvari. Ko sem za telefonski marketing klicala koga, če se je želel pogovarjati, je bilo vse dobro. Prepričanega v slabo pa nisem nikoli prepričala, ker se je prepričal v nekaj svojega in se običajno tudi sam zmenil vse, kar se je moral zmeniti. Tako, da telefonski marketing ni vedno dober za vse potencialne stranke in s tem ni nič narobe.